Man får passa på

Vilken konstig sommar det är här nere i Skåne. Vädret verkar extremt svårt att spå för prognoserna ändrar sig nästan från timme till timme och ändå så stämmer det inte. Man kanske skulle sadla om och bli metrolog istället? Verkar ju inte varra så svårt..hehe..
 
Man får verkligen passa på att ta vara på ljusglimtarna och ta sig ut när vädret tillåter. Igår var den en sådan där skön kväll så det var bara att dra på sig gåingskorna för en kvällspromenad. Så skönt när man suttit en hel dag på jobbet! Har dessutom ont i ryggen och då är promenader den bästa medicinen.
 
Idag har jag haft sovmorgon och ska snart bege mig jobbet. Inte lika fint ute idag men en promenad till arbetet får det ändå bli.
 
Hoppas ni alla har en fin dag!
1 Lindis:

skriven

Hade gott, näst bästaste Carina den bästa Carina var min mamma... =) Kram

Svar: Men åhh...Hette hon också Carina. Ja, jag nöjer mig med en andraplats ;-) Kram, kram!
Carina Taxén

Kommentera här: