Lite fest mitt i veckan

Igår gick vår årliga fest tillsammans med vår avdelning för bredband av stapeln. Tror det var tredje året i rad som vi kör det upplägget. Lite dålig uppslutning den här gången men vi blev cirka 35 personer som möttes upp på Oxhallen, en mysig gammal industrilokal här i Helsingborg.
 
Det blev genast kö till baren för att få något gott att dricka.
 
 Emil, LInda och Kevin laddar med lite gott i glasen.
 
 Mera mingel =) 
 
Vibecke och Cecilia myser.
 
Inga sura miner här inte!
Marika och Jenny.
 
 Laddar inför musikquizen?
 
Jag & Jimmy x 3
 
 Vad lurar Maria på då tro?
 
 Dags för lite käk!
 
 Jag hugger in. Hungrig!
 
 Karin är också lite sugen =)
 
 Emil laddar!
 
 Linnéa, Margareta, Linus, Maria och Hannah.
 
 Mätta, belåtna och nöjda eller?
 
 Edvin och Malcolm fick ta kvällspasset på jobbet
men även de fick lite käk när de dök upp.
Ber du bordsbön Malcolm? Hihi...
 
Det blev en inte alltför sen kväll. Ganska skönt när man ska upp och jobba dagen efter. Var ganska trött efter att ha sovit riktigt illa i ett par nätter. Fick i alla fall en god sömn inatt men känner att jag fortfarande har sömnbrist. En morgon kvar att gå upp, sen har jag semster i en vecka och jag och Annelie åker till Barcelona på måndag och är borta hela nästa vecka. Ska bli toppen! Björn åker till Italienska alperna på MC-semester ihop med tre andra killar redan imorgon och är borta samtidigt som jag. Kommer att sakna honom såklart <3
 
/Börja ta tag i packningen.

Kommentera här: