Det går framåt...

Sovrummet är nu en bit på väg. Gardiner på plats och ett skydd för elementet. Känns ombonat och mysigt. Riktigt skoj at se hur de växer fram. Nu ska vi bara ha upp en träpanelvägg vid huvudändan och så lite tavlor. Sen är det klart!
 
Känns gott att krypa ned här.
 
Även i köket har det hänt grejer. Vi har numera en matta under matbordet. Blev så fint tycker vi!
 
 
I fönstret som vetter ut mot vägen har Björn fixat med fönsterbelysning. Det där med belysning är ett stort projekt när man heter så.
 
Svårt att fota lampor!
 
Nere i källaren där vi har vår hemmabio börjar det också hända lite. Vi var oroliga att min gamla soffa skulle bli för stor med det blev riktigt bra. Så den får hänga med ett tag till. 
 
Idag skulle vi hämta vår soffa till vardagsrummet uppe men det fanns ingen släpkärra ledig så det blir imorgon istället. Ska bli så spännande att se hur det blir! Svårt det där att bilda sig en uppfattning i butiken.
 
På eftermiddagen kom syrran farandes och gästade oss en stund. Blev en liten rundvandring i huset för att uppdatera henne och sen lite fikahäng i köket.
 
Syrran fotade mig när jag donar i köket =)
 
Nu har Björn satt igång en brasa i vår kakelugn. Det sprakar sådär hemtrevligt ni vet. Väldigt rogivande också.
 
/Tacksam
1 Lindis:

skriven

Så fint ni har det =) Kram

2 Helena:

skriven

Vilka bra bilder du tar! Vad har du för kamera/redigeringsprogram?

Svar: Tack snälla! Jag fotar nästan bara med min I-phone 6s och redigerar i I-photo i min Mac.
Carina Taxén

Kommentera här: