Helsingborg hela dagen lång

Började dagen med ett behövligt frisörbesök. Redan klockan åtta var jag på plats hos Sanna, min frisör sedan tolv år tillbaka. Idag blev det både klipp och färg. Känner mig som en ny människa. Så skönt! 
 
Sen till dagens höjdpunkt, en dejt med bästa Johanna och hennes två månader gamla Lily. En helt ljuvlig liten varelse som sov sig igenom hela dejten..hihi..Blev en lång skön promenad längst med havet i väder som kändes mer som vår än höst.
 
 
Lunchen tillbringades med syrran och idag föll valet på Vegeriet. Jag tog en soppa och syrran kikärtsbiffar. Blev en kaffe på Friskis innan jag gick en vända på stan, mest för att fördriva tid till det var dags att gå tillbaka till Friskis för att värda några timmar. 
 
Jag i värdmunderingen.
 
Och så har jag bokat in resa till Lindholmen i slutet av månaden. En hel vecka blir det den här gången. Ska bli så mysigt att hänga med bästa familjen och gosa med barnbarnen. 
 
Gulligaste ungarna i världen 😍Längtar!

Kommentera här: